logo

46 Yok Olan 6.Bölüm izle

Özet: Murat'ı bilmediği bir kişi arayarak babasını öldüren kişilere ulaştırabileceğini söyler. Murat, öcünü almak için hep bu sorunun cevabını bulmak istemektedir. Şimdi ayağına gelen bu fırsat için ne cevap verecek ? Ceyla, ömründe daha önce hiç olmadığı kadar rahat davranarak, Murat'a açılacak ve kendisi hakkında bir çok bilgiyi söyleyecek. Ancak Ceyla gece olanları hatırladığında ne gibi bir duyguya kapılacak ? Selin hakkında Bursa'da bulunduğu gizli görev hakkında bilinmeyenler gün yüzüne çıkıyor. Selin, Bursa'da amiriyle tüm olan bitenden sonra ilk defa buluşacak. Bu buluşmada neler olacak ? Doğan, Selin'in peşine takılan isim için gerçekleştirdiği araştırmalardan sıkıntı duyar. Yakayı ele vermemek adına Selin'i durdurmak amacında olan Doğan nasıl bir yöntem bulacak ? Ezo adına gözlerini açmak zamanı geldi mi ? Ceyla, Ezo adına çok mühim bir ana şahitlik edecek.
Yayınlandı: 08/05/2016
eylül demiş ki;
Beni anan yorumculara selam. Ben bir iki bölümden beri dizide bir otomatizm görüyorum. Murat ilac aliyor kisilik degistiriyor. High olup gidip babasinin ölümüne sebep olmus birilerini öldürüyor. Ceylada artik bu oyuna katildi. O da high olup baskida kalmis cinselligini yasiyor. Bu böyle devam edecek gibi. Dizinin merak edilecek tek tarafi sadece polisiye olaylar olacak gibi görünüyor. Bu benim icin hayal kirici. Selin ve Sevin arkadasin bahsettigi morfik alanlar ve samanizm konusu islenmeye devam etseydi dizi daha ilginc olurdu.Selin arkadas yazdiklarin yine cok ilginc ve Lalem arkadas seninkiler oldukca keyf verici. Bütün yorumlari severek okuyorum ama sizinkilerden aldigim tad bir baska. Ikinizin yazdiklarina icerik olarakta katiliyorum. Dr. Jekkyl & mr. hyde kitabini okuyorum. Kitabi okudugumdan beri Selin gibi Muratin dr. Jekkyl halinin fazla islenmedigini görüyorum. Onun icin aradaki farki fazla göremiyorum. Ceyla bir psikolog olarak cok cahilce davraniyor. Bu karakteri daha sevemedim. Selin daha sevimli ve tutarli bir karakter. Dogan da ayri bir psikopat. Ikiside dizinin polisiye bölümünü iyi götürüyorlar. Murat benim icinde sizofren degil. Selinin cok güzel izah ettigi gibi ancak cifte kisilikli denilebilir. Bu konuda benim Seline bir sorum var. Murat Salimle arabanin yaninda konusurken kendinden Murat diye bahsediyor ve bir konuda = onu Murata sor = diyor. Bu onun ikinci kisiliginden haberdar oldugunu gösteriyor. Cift veya cok kisilikli olanlarda bu durum gercekten varmi? Yani kisilikler birbirlerinden haberdar olabiliyorlar mi? Berranin dizide kadinlari kücümseyen bir hava oldugu tesptine katiliyorum. Ferit amcayida cok seviyesiz buluyorum. Ilk bölümdeki kadar keyf almasam bile bakmaya devam edecegim.
12.05.2016 - 09:49
0   0

SELİN demiş ki;
Herkese selam ve yorum yazmış olanların eline sağlık. LaLem’cim bence sen bir yerlerde bir gömü buldun ve onu için esprili kelimelerle dolu. Yaz yaz bitiremiyorsun! Sadece burada değil Kördüğüm‘ de de aynı durum. Tabii kartalların iyi enerji dağıttığı Berlin’de oturmak avantajın diyeceğim ama o senin dediğin kartallar enerji dağıtmıyor canım,eğer öyle bir şey olsaydı bile bunu sadece canlı kartallar yapabilirdi değil mi? Canlı kartallarında nerede yaşadığını yazmıştım. Bütün benzetmelerin güzel de Dr. Jaklin ve Misis Heidi benim için de top! Daha doğrusu tüm yorumun top! /BERRAN’cım „Dizide sanki Kadinlara karsi biraz kaba davranildigini hatta assagilandigini farkettim.“ demişsin. Ben bu dizide genel olarak oldukça kaba bir dil kullanıldığını farkettim. ve bu bana toplumda lumpenleşme ve dilin lumpenleşmesi konusunda Oya Baydar’ın bir makalesini anımsattı. O uzun makalede birde şöyle bir cümle vardı: „Ülkemizde lümpenleşme, henüz okul sıralarında başlıyor. Geleceğini göremeyen ve yönlendirilmeyen gençler, kendini çeteler içerisinde bulmaya çalışıyor. Edebiyattan bihaber olan gençlik, çok kısır ve argodan oluşan bir kelime hazinesi ile konuşuyor. Son yıllarda diziler ve internetin etkisiyle bazı ifadeleri yarı İngilizce, yarı Türkçe söyleyerek ucube bir şekle sokan gençleri anlamakta zorlanıyoruz.“ demiş. Ona hak veriyorum. Bu sadece gençlik için değil oldukça geniş bir kesim için söz konusu maalesef. Ben anlamakta zorlanmıyorum ama bu durumu üzücü buluyor ve dizilerin bu konuda rolü büyük diyorum. Tabii bu durum dış ülkelerde yetişen gençlik için söz konusu değil. Onlar iki dille yetişiyor ve çoğunlukla oturdukları ülkenin dilini daha iyi biliyorlar. Ana dilleri olan Türkçeyi ise çoğu kez sadece konuşarak öğreniyorlar. Son yıllarda k dizilerden de çok etkileniyorlar. Ferit amcanın ilacın tesiriyle Murat’la beraber olan Ceyla’ya ikisi de aynı işi yaptıkları halde sadece kadına „o….u“ demesini de senin gibi sorguluyor ve kınıyorum. / Sevgili AYŞE inşallah bu sefer sözünü tutarsın. Tutmazsan benden zarar gelmez ama LaLem’cim sözünü tutmayanları kargaların negatif enerjisiyle tehdit ettiğini unutma;)) Sorulara zamanla cevap vereceğim. Bana bu konuda olan güvenin için teşekkürler. Hepinizi çok öptüm. Artık görev başına. DİZİ YORUMU: LaLem’cimin dediği gibi dizi baştaki gizemini kaybetti ve yine LaLem’cimin dediği gibi „ Şu anda dizi bir tutam dr. jekkyl & mr. hyde motifi içeren bir polisiye“ dizisi. Dizi başlarda Murat’ın Ezo için ilaç bulma çalışmalarında ingiliz araştırmacı biyolog ve filozof Dr. Rupert Sheldrake’in morfik alanlar ve morfik rezonansla ilgili bilimsel hipotezinden etkilenerek hareket ettiğini ima etti Bu nedenle Murat’a sevgili Sevin’in geçen bölüm yorumunda aktardığı : Yüksek manevi güce sahip kisiler yeryüzüne cesitli ilimleri güclü beyin dalgalari yayarken bunu tersine cevirmek mümkün müdür?“diye sorgulatıp, bize onun bu bilimsel hipotezden çıkarak yani sağlam beyni bozan bir ilaç hasta beyni iyileştiriebilir inancıyla bir ilaç ürettiğini ima ettiler ama bunu pek beceremedikleri ve geniş seyirci kesimine hitap etmediği için bundan vazgeçildi. Şaman ayinlerinde içilen, etki sebebi ve şekli bilimsel olarak açıklanmış, yani aslında hiçbir gizem içermeyen içecek ve bu içeceğin içindeki dmt hormundan bahsederek diziye bilimsel ve gizemli ruhanilik verme çabası da başarısız olunca, 100 den fazla kere filme alınmış, ayrıca Hulk, Spider Man ve Batman gibi karakterleri yaratanların esinlendiği Dr. Jekyll ve Mr. Hyde isimli romanın bilim kurgu karakterinde karar kılındığı bu bölümde artık kesinleşti. Bence en iyisini yaptılar çünki bilim kurgu senaryo da mantık aranmaz. Nitekim Murat’ın hazırladığı içecek bir bilim kurgu ürünü olduğu için herkeste başka tesir yapıyor olmasıda bilim kurguya girer. Yani konuyu toparlarsak, LaLem’ciğimin ve sevgili SEVİN’in de belirttiği gibi artık ne ilacın etkisinin öyle veya böyle olmasını ve ne de yine sevgili, SEVİN’in belirttiği gibi hayal ürünü bir içeceği alan kişilerde oluşan da hayal ürünü hastalıkları bilimsel değil diye eleştiremeyiz; senaryo bize nasıl sunuyorsa öyle kabul etmek zorundayız. Buna rağmen gerçek hayatta var olan hastalıklarla karşılaştırma yaparsak bence Murat için şizofren denemez.. Halk arasında yanlış olarak çifte kişilik okarak bilinen şizofreni ile dissosiyatif kimlik bozukluğu veya multiple kişilik denilen rahatsızlık arasında oldukça fark vardır. Şizofreni nörolojik temelleri olan bir hastalıktır, dissosiyativite ise psikolojik bir rahatsızlıktır . Şizofren, var olmayan şeyleri görür, işitir kokusunu alır ve halusinasyonlar görür. Gerçekleri algılıyamadıkları süreler vardır. Diğer rahatsızlıkta gerçekleri algılıyamaz diye bir şey yoktur sadece gerçekleri parçalı olarak algılar, yani bunu birden çok kimlikle yaşar. Hatırlamama olayı kişilik değişince oluşur. Mesela Murat Hyde olarak yaptıklarını Jekyll olunca hatırlamıyor ama tekrar Hyde olunca Hyde olarak yaşadıklarını hatırlıyor. Daha öncede yazdığım gibi çifte kişilikli olan kişilerin çifte hafızası vardır. Sevgili AYŞE’nin bu konudaki sorusuna cevabım: hayır, Murat şu ana kadar, şizofren hastalarına tipik olan davranışlar sergilemiyor bence. BERRAN’cımın bahsettiği röportajda Yasemin Allen öyle söylemişse ya bunu ilerde göreceğiz, ya da senaristler bunu bize doğru anlatamıyorlar. Güzel anlatamadıkları diğer bir konuda Murat’ın ilacın etkisinden ne şekilde kurtulduğu. Dr. Jekyll ve Mr. Hyde isimli eserde Dr. Jekyll diğer bir ilaçla tekrar eski haline dönüyor, ta ki o ilaç bitene kadar. Murat’sa bir bakıyoruz ilacı almış LaLem’cimin tabiriyle Hyde olmuş ve sonra bir bakıyoruz tekrar Dr. Jekyll. Tabii ilacın belirli bir tesir süresi var denilebilir ama bari bunu daha belirgin yapsalar diyorum. Diğer konularda benden önce yazan yorumcuların yazdıklarına ekleyecek bir şeyim yok. Sadece Ceyla’nın eğitimli bir insan olarak etkisini bilmediği bir ilacı almasını oldukça saçma bulduğumu belirtmek istiyorum. Madem babasını tekrar görmek istiyordu, oldukça samimi olduğu Sude’den etkisini bildiği ayin içeceğinden istiyebilirdi. Bende Suna Yıldızoğlu hariç bütün oyuncuları bu bölümdede çok iyi buldum. Bilhassa Beşikçioğlu ve bu bölümde soğuk ve mesafeli bir genç kadından ateşli bir vampa dönüşen Ceyla’yı canlandıran Birkan’ın performansı cidden olağanüstüydü. Bendende bu kadar sıra sevgili EYLÜL’de. Herkese sevgiler.
11.05.2016 - 23:24
0   0

sevin demiş ki;
iyi aksamlar derse oturmadan birseyler yazayim. Ayse arkadas simdi yorumunu gördüm gecen bölüm yorumumdaki bazi yerleri anlamamis konunun acilmasini istemissin aslinda sana bir seyler yazmistim yayinlanmadi neden bilmiyorum?zaten Lalem arkadasin dedigi gibi konu belkide bilimsel olamaktan cikiyor.aslinda muratin durumu herhalde tam olarak hic bir seyin ürünü olarak anlasilmamasi lazim belki de. cünki aldigi madde (karisim)zaten hayal ürünü hastalikta öyledir:))bana sanki Bipolar bozukluk gibi geldi??tabi Selin arkadas daha iyi bilr.sonra niye böyle düsündügümü yazarim herkeze iyi geceler simdilik.
10.05.2016 - 21:26
0   0

ayşe demiş ki;
He Meiden, Berran arkadaş ne desen haklısın ama!!! Pfingstende geçsin sonra size daha çok vakit ayıracağım, versprochen! Ama yazdıklarınızı okuyorum, elinize sağlık deniyor değil mi? Lalem arkadaş yeni yorumun yine çok eğlenceli. Böyle tam yerine oturan sözleri nereden buluyorsun? Biliyorum sana çok tanıdık bir soru, en yinede soruyorum. =Çift olan, biri adam öldürüyor, öbürü güldürüyor süper amma dr. jaklin & misis Heidi ein echter Hammer: Soysalı bende çok tipsiz buluyorum ve kim ne derse desin bence Murat şizofren değil. Bildiğim ve okuduğum kadarıyla şizofreni hastalığının seyri değişik. Ama bunu Selin arkadaş benden iyi açıklar. Ona bir soru daha: Murat sence şu ana kadar şizofreni hastası denebilecek tavırlar sergiledi mi? Eylül ve Hülya arkadaşlarda kayıplarda. İnşallah yakında yine bir arada oluruz. Herkese Nürnbergten selamlar!
10.05.2016 - 17:26
0   0

LaLem demiş ki;
Herkese merhaba. Kızlar selam. DİZİ YORUMUM: Dizimizin şekli değişti, ismini de „çift olan“ olarak değiştirmek gerek diye düşünüyorum. Artık sadece dr. jekkyl & mr. hyde mız yok birde dr. jaklin & mrs heidi miz oldu. Biri ilacı alıp adam öldürüyor öbürü ilacı alıp adam güldürüyor. Haydi hayırlısı. Dizinin gidişatı belli oldu. Artık bilimsel konularda kafa çatlatmaya gerek kalmadı, dizi 7 den 70 e herkesin anlıyacağı hale geldi ama bu reytingleri kurtarır mı o daha pek belli değil. Ceyla nın jaklin hali bence oldukça sevimliydi, murat ın hyde haline (artık ikinci murt demiyeceğim çünki başkası bunu kullanmaya başladı. Aynı kelimeleri kullananları aynı kişi diye etiketliyenler mazallah beni onunla aynı kişi sanırlar ki, ben buna dayanamam!) ise sevimli demek mümkün değil. Ferit amca da nihayet selin cimin ta başından söylediğini söyledi. Yani biri ilacı alınca ne yaptığını hatırlamıyor ama öbürü maşallah hepsinden haberdar. Değişik etki yapmasını anladıkta bu kadar değişik olabilir mi sorusunun cevabını sonra alacağız mutlaka. Bu bölümde salim in aşık olduğunu öğrendik. Ayrılma sebebi ilginç: salim hamile kalan füsun u evlenmeye zorlamak için „evlenmeden olmaz“ demis herhal o da evleneceğine gidip çocuğu öldürmüş. Ne alaka diyeceğim ama ferit amca durumu açıkladı „o kadar nafaka alsam bende evlenmezdim“ diye. Bu işler aslında tersine değilmidir?: yani kadın „evlenmeden olmaz“ der bizde, erkek değil ama bu dizide kalan tek orijinallik bu herhalde. Bakalım bu aşkın sonu ne olacak. Selin le doğan bu arasında olanlarda oldukça ilginç. Doğan ın selin e aşık olduğu bence aşikar (pekte tipsizsin be doğan, bu güzelim kız sana nasıl aşık olsun) ama onu neden takip ettiği dahat am belli değil. Yani dizide hala bir gizem var. Foyası oldukça çabuk meydana çıktı. Bir yorumcu arkadaşımız „keşke bunu gizli tutabilse, doğanı çözebilse demiş ama , gizli tutamadığını gördük. Selin doğan a bunu neden yaptın dedive o da cd yi izleyip hakikati öğrendiğşni anladı ve „bunu yarın işyerinde konuşalım“ dedi. Bakalım ne yumurlayacak doğan. Selin operasyon sırasında dişi james bond gibiydi maşallah. Attığını indirdi. Yalnız patlamayı iki ara bir dere nasıl becerdi onu anlamadım anlayan yazarsa sevinirim. Yasemin bence çok iyi bu dizide. Gerçi bütün oyuncular çok iyi (suna yıldızoğlu hariç). Murat mr. hyde dönüşünce birazda aptallşıyor zaar ki adamların onu tuzağa düşürdüklerini anlamıyor. Adamların ona katili öldürtüp silahı alıp kaçmak için tuzak kurduğunu anlamadı bile. Bakalım bunun altından ne çıkacak. Neyse, eski istihbaratçı ferit amca o silah emniyete gelince onu oradan yok ettirir. Murat hemen yakalanırsa dizi biter. Şu anda dizi bir tutam dr. jekkyl & mr. hyde motifi içeren bir polisiye ve orta şekerli tadında. Belki ezo uyanınca diziye değişik bir hava gelir. İnşallah deyip şimdilik yorumumu bitiriyorum. Belki yine aklıma birşeyler gelir ve yine yazarım, kimbilir! Kızlar sıra sizde! Selin cim hala cevaplamadığın bir sürü soru var unutma! Herkese güzel bir hafta …
09.05.2016 - 09:50
0   0

Berran demiş ki;
Herkese selam ve iyi haftalar.. und verlorene Töchter(Hindistandaki degil bizimkileri kasdediyorum:-)) ) Dizi tam Thriller'e dönüstü.Yasemin Allen Annesiyle beraber verdigi Röportajda belirtti ve MURAT in SIZOFREN bir karaktere sahip oldugunu .Bence ilaci aldiktan sonra Ki, oyuncu olaganüstü performans sergiliyor..., daha ziyade EPILEPSI nöbetini andiriyor:-(Demek Saliminde hikayesi varmis.Amcayi oyuncu olarak begenirdim ama burda magara adamlari gibi ayrica küfürbaz ve azgin teke sendromlu...Yegenini koruyormu? söverek mi seviyor? belli degil...Tabiiki her ILAC hatta cesitli OT lar ve BAHARAT'in her insanda ayri ETKI si vardir. Bir tarihte Oglumun USA da yedigi bir yemegi burda bize yapti , kullandigi Hint baharatlarindan bir tanesi , o sirada antibioyotik kullanan kizimi hastanelik etti.Ve durumu bayagi ciddilesmisti:-() Bende SANEM Arkadas gibiAmcanin esprisine güldüm. Ama sonradan mesai arkadasindan böyle konusulmasina ses cikarmayan Murata kizdim.Genel olarak Dizide sanki Kadinlara karsi biraz kaba davranildigini hatta assagilandigini farkettim. Veya< kücümsemek>hissettim....:;-/ Tamamen normal bir beraber olma (sex) olayinda neden KADIN lar O... diye tanimlaniyor?? Bilen varsa anlatsin.Ceylanin cenesinin düstügü gercekti:-) Yaseminin olayi gercekten ilgincmis.Dogan fena bozuldu. Simdi toparlamak gerekirse; Benim yegane merak ettigim;Muratin yaptigi o ilac Murati resmen KRIZE sokup tüm vücudu SPAZM gecirir gibi titriyor.Hatta SARA nöbeti gibi...Kardesini iyilestireceginden nasil bu kadar emin??Ayni ayni etki olmasa bile gözle görünür parmagini oynatmaktan Ki, ona REFLEX diyorlar..Ama bu kez gözünü acti.KAN degerlerindemi degisiklik oluyor veya tansiyon kalp ritmi v.s., v.s.,???????? Yine Röportajda SUNA YILDIZOGLU kendisinin recel yapan ve Torununa kahvalti hazirlayan MAFIÖSE organ Cetesinin basindaki BOSS oldugunu gülerek anlatmis:-)) Benim yazacaklarim bu kadar. Zaten 60 dakikalik Dizide olaylarda fazla olmuyor.Ayrica arkadaslarada birakalim.SELIN'cim hem burda vede diger tarafta ANNELER GÜNÜ kutlaman icin sectigin NAZIM HIKMET Dizeleri SUPER idi ..Hut ab! Tekrar kutlu olsun.Öpücükler ve SEVGILER*_*
09.05.2016 - 09:07
0   0

Ayisigi demiş ki;
Merhaba SEVIN ve SANEM. Sevin senin teoriyi tuttum o kizin Doganin kizkardesi olabilme ihtimalini. SANEM Murat,Selin,Ceyla ve Dogana o \"ilactan\" verip bir odaya kilitlemelerini bende hayel ediyorum,tam cümbüs olurdu-:))
09.05.2016 - 00:01
0   0

sanem demiş ki;
Amcanin Murata " bu ilac seni katil yapiyor Ceylayi..... yapiyor"dediginde cok guldum, gercekten Murat,Selin,Ceyla ve Dogan ilaci alsalar bir odaya kilitseler, neler olacak cok merak ediyorum. keske her kes alsa bakalim onlardan neler cikacak. Mesela Salim ne olacak onu da cok merak ediyorum. Murat ilaci aldiginda neydi o hali gorkunctu, sanki bir canavar cikacak icinden kivranip durdu. Ama oyuncu rolunun hakkini veriyor. Selin Dogan oldugunu ogrendi ama keske gizli tuta bilse ve Dogani coze bilse diyorum. Doganda kotu bir seyler var ama ne? Selin Dogana sordu ilk defa mi birini oldurdun, Doganin yuzu degisti, arkadasini mi oldurdu acaba? Selin Doganin onun hayatini kurtardigini saniyor ama aslinda Murati takip eden iki adam onun hayatini kurtardi. Muratin nasil o iki adama guvendigini ve onlarin yaninda adam oldurdugunu anlamadim, daha zeki saniyordum. Simdi silahi alip amcanin eski karisina goturecekler. Muratin basi derde girecek.
08.05.2016 - 11:13
0   0

SELİN demiş ki;
Herkese selam. „Sen bir avuç bebektin /Kimdi süt veren sana, / Hastalandın ölecektin/ Kim kanat gerdi sana?/Senin minik başını/Avuçlarına alıp/Gece uykusuz kalıp Kucağında kim salladı/ Ağladın, seninle kim ağladı/ Annen!/ Sana ilk adımını attıran kimdir/ Konuşmayı öğretti sana bir bir/ Annen!/ Sen şimdi giderken okula/ Sefertasını kim hazırlar?/ Kim bakar arkandan yola?/ Sende en çok kimin hakkı var/ Kimdir seni en çok seven/ Annen!/ Dünyayı hiç değilse bir günlüğüne allı pullu bir balon gibi verelim/ oynasınlar oynasınlar türküler söyleyerek yıldızların arasında/ dünyayı çocuklara verelim/ kocaman bir elma gibi verelim/ sıcacık bir ekmek somunu gibi/ hiç değilse bir günlüğüne doysunlar/ dünyayı çocuklara verelim/ bir günlük de olsa öğrensin dünya arkadaşlığıçocuklar dünyayı alacak elimizden ölümsüz ağaçlar dikecekler“/ Nâzım HİKMET// Hepimizin anneler günü kutlu olsun.
08.05.2016 - 08:46
0   0

sevin demiş ki;
iyi aksamlar.dogrusu yeni yayin günü ve saati bana uymadi ama yinede bakmaya calistim fakat sonunda azicik uyumusum:))ben amca ile muhabetti de cok komik buldum aslinda böyle arada bir ince espiriler olunca iyi oluyor cünki gercekten ayisiginin belirttigi gibi konu biraz yavasladi.ben ikinci murati sevmedim.umarim sonunda seri katile dönusmez.arada ve sonunda uyukladigim icin seyredemedim tam daha sonra siteden izleyip yazarim ama herkezin yorumlarini okuyup sonra seyretmekte cok keyifli oluyor.sadece dogan komiser hakkinda bir sey söyleyecegim bence selin komiserin kurtarmak icin katil oldugu kiz var ya o dogan komiserin kardesi söylemedi demeyin herkez ile yorumlarda görüsmek üzere iyi geceler.
07.05.2016 - 22:39
0   0

Daha Fazla Yorum
Yorum Yap

Dizinin Diğer Bölümleri
Yerli Diziler
Eski Diziler
Yabancı Diziler